Share
rotate background

STARTUP SUCCESS. LEADERSHIP. PASSION PROJECT

links 06

Care sunt factorii cheie ce pot determina succesul startupurilor?

Bill Gross, CEO si fondator al Idealab business incubator, prezinta intr-un video de 6 min. un studiu asupra factorilor care pot face diferenta dintre esec si succes pentru startupuri : idee, echipa, model de business, finantare si timing.
Care credeti ca este factorul cel mai important?
www.youtube.com

“Leadership is about listening to multiple opinions but in the end trusting your instincts and deciding.”

Un articol scris de Mark Suster, antreprenor si investitor, despre ce presupune o pozitie de leader si care sunt beneficiile unui leadership de calitate pentru companie. Gasiti in articol doua linkuri folositoare despre doua sisteme de organizare : OKR si V2MOM.
bothsidesofthetable.com

“Just run with it, you never know what happens anyway.”

Dorm Room Tycoon este o platforma unde gasiti interviuri cu oameni influenti din business, design si tehnologie, un loc unde puteti afla despre multe idei inovative. Propunem interviul Tinei Roth Eisenberg, care vorbeste despre importanta dezvoltarii de proiecte adiacente. Tina este graphic designer, renumita pentru blogul sau www.swiss-miss.com. Ea a reusit sa dea viata unor proiecte initiate pe cont propriu, care acum s-au transformat sau se transforma in businessuri de succes. A fondat Tattly, un brand de tatuaje temporare designish, Friends, un spatiu colaborativ de lucru in Brooklyn, Teux-Deux, o aplicatie de care te ajuta sa te organizezi, Creative Mornings, o serie de evenimente destinate comunitatii creative, care s-a dezvoltat in intreaga lume.
Din aceasta discutie aflam despre cat de mult conteaza sa manifesti curiozitate si autenticitate in ceea ce faci, sa investesti timp si sa dezvolti cu pasiune si entuziasm proiecte adiacente care pot ajunge sa genereze venit pasiv. Pentru inceput ai nevoie doar de o idee wow si multa pasiune. Lasa partea de planning pentru mai tarziu.
drt.fm

“In many ways what North have created has allowed us to realise the potential of the identity, ensuring it can exist seamlessly on different platforms, using the Tate logo and typography in more expressive ways in our communications and on products in our shops and applying colour creatively.”

Un articol despre cum North studio a reinterpretat identitatea muzeului TATE. De ce a fost necesara interventia si ce a presupus acest proiect de brand refresh.
www.creativereview.co.uk



Photo credit : STINA PERSSON, for TATTLY.com




Facebooktwitterlinkedin



  • /